Protectoare hepatice

Cel mai bun supliment pentru ficat. Functiile ficatului

Opinii medicale boala ficatuluicafeaceaiHepatoprotectpește grasSprintpharmastressuplimente naturaleVitalitate 0 Comments Ficatul efectuează o varietate de sarcini esențiale, de la producerea de proteine, colesterol și bilă la depozitarea vitaminelor, a mineralelor și chiar a carbohidraților. De asemenea, distruge toxinele, cum ar fi alcoolul, medicamentele și produsele secundare naturale ale metabolismului. Menținerea ficatului în formă bună este importantă pentru menținerea sănătății.

Acest articol enumeră cele mai bune 11 alimente pentru a vă menține sănătatea. Cafeaua Cafeaua este una dintre cele mai bune băuturi pe care le puteți consuma pentru a promova sănătatea ficatului. Studiile au arătat că prin consumul de cafea vă protejați ficatul.

cel mai bun supliment pentru ficat

De exemplu, studiile au arătat în repetate rânduri că prin consumul de cafea scade riscul de ciroză sau leziuni hepatice permanente la persoanele cu afecțiuni hepatice cronice. Consumul de cafea poate, de asemenea, reduce riscul de a dezvolta un tip comun de cancer la ficat și are efecte pozitive asupra bolii hepatice și a inflamației; este chiar asociat cu un risc mai mic de deces la persoanele cu afecțiuni hepatice cronice, cu cele mai mari beneficii observate la cei care beau cel puțin trei cești pe zi.

Aceste beneficii par să provină din capacitatea sa de a preveni acumularea de grăsimi și colagen, doi dintre markerii principali ai afecțiunilor hepatice.

Autorizatii

Cafeaua scade, de asemenea, inflamația și crește nivelurile glutationului antioxidant. În timp ce cafeaua are multe beneficii pentru sănătate, ficatul, în special, vă va mulțumi pentru acea ceașcă de dimineață. Reduce, de asemenea, riscul de a dezvolta boli hepatice și cancer. Ceaiul Ceaiul este considerat a fi benefic pentru sănătate, dar dovezile au arătat că acesta poate avea beneficii deosebite pentru ficat. Un studiu japonez extins a concluzionat că prin consumul a cești de ceai verde pe zi s-a identificat imbunătățirea nivelurilor markerilor cu privire la sănătatea ficatului.

cel mai bun supliment pentru ficat

Un alt studiu, mai puțin extins, efectuat la pacienții cu Boală hepatică non-alcoolică a constatat că ceaiul verde consumat timp de 12 săptămâni, îmbunătățește nivelurile enzimelor hepatice și poate, de asemenea, să reducă depozitele de grăsime în ficat. Mai mult, o altă revizuire a constatat că persoanele care au băut ceai verde au avut o probabilitate mai mică de a dezvolta cancer la ficat.

Cel mai mic risc a fost observat la persoanele care au băut patru sau mai multe cești pe zi. Cu toate acestea, unii oameni, în special cei care suferă de probleme hepatice, ar trebui să fie precauți înainte de a consuma ceai cel mai bun supliment pentru ficat ca supliment. Acest lucru se datorează faptului că au existat mai multe semne de afectare a ficatului care rezultă din utilizarea suplimentelor care conțin extract de ceai verde.

Silimarina sau Arginina? Ce sa aleg pentru protectia ficatului meu?

Cu toate acestea, aveți grijă dacă luați un extract de ceai verde, deoarece poate provoca afecțiuni. Nu consumați ceai decât după ce consultați un medic. Grapefruitul Grapefruitul conține antioxidanți care protejează în mod natural ficatul.

cel mai bun supliment pentru ficat

Cei doi principali antioxidanți găsiți în grapefruit sunt naringenin și naringin. Mai multe studii pe animale au descoperit că ambele contribuie la protejarea ficatului de leziuni.

Efectele protectoare ale grapefruitului sunt cunoscute în două moduri — prin reducerea inflamației și protejarea celulelor. Studiile au arătat, de asemenea, că în locul papilomelor și antioxidanți pot reduce dezvoltarea fibrozei hepatice, o stare nocivă în care țesutul conjunctiv excesiv se acumulează în ficat.

Acest tipic este rezultatul inflamației cronice. Până în prezent, efectele grapefruitului sau sucului de grapefruit nu au fost studiate, ci numai componentele sale. În plus, aproape toate studiile privind antioxidanții din grapefruit au fost efectuate la animale.

Cu toate acestea, dovezile actuale arată că grapefruitul este o modalitate bună de a vă menține ficatul sănătos prin combaterea efectelor nocive și inflamațiilor.

SUMAR: Antioxidanții din grapefruit protejează ficatul prin reducerea inflamației și prin creșterea mecanismelor sale de protecție.

Cu toate acestea, studiile la om, privind consumul de grapefruit sau sucul de grapefruit, în sine, lipsesc.

Categoriitest

Afinele și coacăzele Afinele și coacăzele conțin, deopotrivă, antociani, antioxidanți care dau boabelor culorile lor distinctive. De asemenea, au fost asociate cu numeroare beneficii pentru sănătate. Mai multe studii pe animale au demonstrat că afinele și coacăzele întregi, precum și extractele sau sucurile lor pot ajuta la menținerea sănătății ficatului. Cel mai bun supliment pentru ficat acestor fructe timp de săptămâni protejează ficatul.

În plus, afinele au contribuit la creșterea răspunsului celulelor imune și a enzimelor cel mai bun supliment pentru ficat.

Un alt experiment a constatat că tipurile de antioxidanți găsite frecvent în fructele de pădure au încetinit dezvoltarea leziunilor și fibrozei, dezvoltarea țesutului cicatrician, în ficatul șobolanilor.

Cand sunt necesare suplimentele pentru ficat?

În plus, s-a demonstrat că extractul de afine inhibă creșterea celulelor cancerigene la ficat uman în studiile de laborator. Cu toate acestea, sunt necesare mai multe studii pentru a determina dacă acest efect poate fi reprodus în corpul uman.

Făcând din aceste fructe de pădure o parte obișnuită din dieta dumneavoastră este o modalitate bună de a vă asigura că ficatul este alimentat cu antioxidanții de care are nevoie pentru a rămâne sănătos.

Ele pot chiar îmbunătăți răspunsurile sale imune și antioxidante. Totuși, sunt necesare studii la om pentru a confirma aceste rezultate. Strugurii Strugurii, în special strugurii roșii și roze, conțin o varietate de compuși benefici pentru sănătate.

Suplimente pentru regenerarea ficatului - când sunt necesare?

Cel mai faimos este resveratrolul, care are o serie de beneficii pentru sănătate. Multe studii pe animale au arătat că strugurii și sucul de struguri pot aduce beneficii ficatului.

🍀 10 alimente care îți curăță FICATUL rapid - Eu stiu TV

Studiile au constatat că pot avea diferite beneficii, inclusiv scăderea inflamației, prevenirea deteriorării celulelor și creșterea nivelului antioxidant. O gama largă de dovezi provenite din studii pe animale și unele studii la om sugerează că strugurii sunt un aliment benefic pentru ficat. SUMAR: Studiile asupra animalelor și a unor studii la om arată că strugurii și extractul de semințe de struguri protejează ficatul de afecțiuni, cresc nivelurile de antioxidanți și luptă împotriva inflamației.

Fructele de cactus Fructele de cactus, cunoscute științific ca Opuntia ficus-indica, sunt un tip popular de cactus comestibil. Fructele și sucurile sale sunt consumate cel mai frecvent.

11 alimente care sunt bune pentru ficatul tau

Acesta a fost utilizat de multă vreme în medicina tradițională ca tratament pentru ulcere, răni, oboseală și boală hepatică. Unele studii au constatat că sucul acestui fruct a redus cantitatea de leziuni oxidante și leziuni ale ficatului după consumul de alcool și a contribuit la menținerea stabilității antioxidante și a inflamației.

Sunt necesare mai multe studii la om, mai ales prin folosirea fructelor și a sucurilor de fruct de cactus, mai degrabă decât prin extragere. Cu toate acestea, studiile au demonstrat că prin consumul acestul fruct se identifică efecte pozitive asupra ficatului.

cel mai bun supliment pentru ficat

SUMAR: Fructele și sucurile din acest fructe pot ajuta la combaterea simptomelor mahmurelei prin reducerea inflamației. Ele pot, de asemenea, proteja ficatul de efectele nocive cauzate de consumul de alcool.

Sucul de sfeclă roșie Sucul de sfeclă roșie este o sursă de nitrați și antioxidanți numiți betalains, care pot aduce beneficii pentru sănătatea inimii și de cel mai bun supliment pentru ficat reduce daunele și inflamațiile oxidative.

Este rezonabil să presupunem că mâncarea sfeclei în sine ar avea efecte similare asupra sănătății. Cu toate acestea, majoritatea studiilor folosesc suc de sfeclă roșie. Puteți să vă preparați suc de sfecle sau să î-l cumpărați din magazin.

Mai multe studii efectuate de șobolani au arătat că sucul de sfeclă redusă scade efectele oxidante și inflamația în ficat, precum și crește enzimele naturale de detoxifiere. În timp ce studiile pe animale arată promițătoare, studii similare nu au fost efectuate la om.